lite allt möjligt :)






de här blir ett inlägg med lite olika saker .

skolan idag har varit ganska bra ialla fall... asso jag fattar mej inte på dej, vi bråkade sist och sen pratar du med mej i skolan och så, hur ska vi egentligen ha de?
du kommer säkert bara säga att de är upp till mej och de kanske de är för jag vet juh vad du vill, men jag är fortfarande osäker på hur jag vill ha de... men de är nog på tiden att jag bestämmer mej nu faktiskt.

och juste tiffa va i skolan idag :D <3
och sen på svenskan höll jag på att dampa på skolans datorer för när alla loggar in samtidigt så tar de evigheter innan man kommer in, de tog typ 20 minuter och alice va tvungen att stänga av sin data 3 gånger innan den funkade som den skulle, och de va inte bara jag som nästan fick damp de va andra också xD

har träning imorron och sen har jag de på torsdag också, och snart är de SM också :D *happyface*
längtar som fan !! sista ungdoms tuneringen forever :( tråkigt, men sen blir de att spela med damerna och de är också ganska kul :D


och snart ska jag följa med mamma och gå ut med hundarna så duktig som jag är xD haha !
nej men jag brukar faktiskt göra de.

Tiffa är lite dum mot mej nu faktiskt, för hon sa att hon skulle gå och äta och när hon kommer tillbaka så ska jag ha skrivit 3 inlägg och efter de hära så har jag 1 kvar, men ialla fall. och ibland har man verkligen ingenting att skriva typ som nu, och jag har ett helt inlägg kvar, aja men jag kommer väl på nått som man skriva om. aja men nu ska jag göra de här för att vara snäll mot henne xD <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0