mycke har hänt...






kom hem igår kväll efter att ha varit i trelleborg och spelat med damerna. fick börja spela första halvlek och de första gången jag fick börja på en dam match, men tyvärr så förlorade vi med 8-0 men vi spelade ändå bra så de är ialla fall nått positivt.
jag och pappa åkte bil ner för jag slutade inte i skolan förän vid 4 och bussen gick 5 så jag skulle ha hunnit med bussen och jag va juh tvungen att spela så jag och pappa åkte efter jag hade slutat typ, eller vi åkte hem för pappa skulle duscha och jag skulle bara äta nått men sen åkte vi.
vi stannade i helsingborg och bode på hotell där men jag och pappa kom fram vid 11 och sen resten av alla tjejerna som åkte bussen kom vid 1 så då hade vi redan gått och lagt oss. men de bästa va att de fanns hockey killar på hotellet, fast ingen av dom va så speciellt snygga faktiskt.


och sen på vägen hem så stannade vi hos sysslingarna och va hos dom i 1 timme ungefär och sen åkte vi hem. och de va ganska skönt att komma hem faktiskt. och idag har jag inte gjort så mycke varit på IKEA med mamma och köpte lite nya saker :) och sen har de hänt en sorlig sak också men de skriver jag om i nästa inlägg som jag kommer göra efter de hära :)

och imorron blir de nog att träffa Tiffa efter skolan :D <3
saknar dej syster ! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0