Niclas sandqvist





- jag vet egentligen inte vad jag ska skriva men hade lust att skriva nått om dej.
vi har så sjukt roliga minnen tillsammans och de är jag glad över att vi har och fler kommer förhoppningsvis. längtar till höstlovet om jag nu ska upp för då får vi träffas igen , fast de va typ inte äns 1 månad sen vi träffades men de känns som om de va längesen. vi har våra roliga stunder på msn och så. och speciellt idag eller du hade roligt ialla fall för du skrev baklänges och sen vill du också att jag ska lära mej massa saker om crossar men nej de tror inte jag är min grej, men får väl se om jag vill och orkar göra de, men isåna fall får du lära mej de om jag ska lära mej de.
förut pratade inte vi så mycke men nu pratar vi typ varje dag.
jag vet inte vad jag mer ska skriva. du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta.
och du kommer alltid att vara min bror, en gång bror alltid bror ! <3
du finns alltid där om man behöver prata, du är en person jag kan lita på och som jag vet att du lyssnar på än. vi har haft våra bråk , men dom har jag bara lagt åt sidan.

och sen har vi också kommit överens om att du är coolast, bäst och häftigast och att jag är sötast, snyggast och hetast ;) jag har juh lätt dom bästa sakerna juh ;) <3

loven kommer bli bäst, när vi får köra skoter igen, de är typ de vi längtar mest till förutom att du också längtar till lördag när du ska få din fiddy.


självklart måste jag lägga upp en bild på coolingen också ! <3

älskar dej bror ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0