plugg ...





träningen idag gick som den gick.

nu sitter jag och ska plugga lite faktiskt, de är inte likt mej men om jag ska klara skolan så måste jag göra mina läxor som jag får :)
idag på engelskan så klarade jag alla glosor 20/20 fick jag *stolt* :D och sen fick jag tillbaka mina saker från matten och de va diagnosen och den fick jag alla rätt på och samma sak gäller de läxan från förra veckan där fick jag också typ alla rätt :D är så stolt över mej själv :D

kommer inte kunna blogga nått från och med imorron och sen över hela helgen för jag åker till trelleborg imorron och ska spela match på lördag med damerna och sen kommer jag hem lördag kväll , ganska sent och sen på söndagen kommer jag nog blogga men bara så ni vet.

nu ska jag plugga lite engelska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0