Pluggat klart nu :D





nu har jag äntligen pluggat klar :D de känns skönt, eller har lite svenska att göra men de gör jag snart. och då ska jag skriva om otrohet och såna saker på de till hör ett arbete i svenska som vi håller på med i skolan :) och sen har jag skrivit om min dröm kille, min första kärlek, att göra slut och skriva "jag älskar dig" på olika språk , känner mej ganska duktig faktiskt :D
och jag har pluggat glosor nu i engelskan och jag kan alla som förra veckan, men nu hoppas jag bara på att jag kommer ihåg dom tills imorron men de borde jag göra :)


morfar, Getrud och Cillan va här för ett tag sen på en liten fika eller dom skulle hämta lite piller och sånt ifrån mamma, och sen bestämde vi också att vi ska fira mej nästa söndag :D eftersom jag fyller år nästa onsdag :D wiie!


mitt första inlägg ;) har några kvar nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0