R.I.P emmie :´(



R.I.P Emmie :(
du va en av mina favorit hundar ...
fick sms av erik i morse eller vid 11 där han skrev "hej..." och redan då visste jag att de va nått som va fel, eller min första tanke va att de va nån annan som skickade för egentligen skulle erik ha akademi träning idag så jag trodde att han tränade och att de va nån annan som skickade, men sen skrev jag "hej?" tillbaka men sen fick jag inge svar och då skrev jag "varför 3 punkter?" så fick jag till svar "jag mår inte så bra..." och då frågade jag varför och då berättade han att dom va tvungna att avliva henne :´(
när jag läste de så gick ut till mamma och berättade och då började jag också gråta.
en av världens finaste hundar har lämnat världen...
men en sak har jag fått lärt mej och de är att hon alltid kommer att finnas där uppe ! <3

Erik du vet att jag alltid finns här för dej ! jag förstår om du är helt förströd nu och de får man vara när ens egna hund har dött. tänker på dej hela tiden nu, jag mår dåligt av att jag vet att du absolut inte mår nå bra och att en av mina favorit hundar har gått bort... :´( <3
men ialla fall erik , jag finns för dej vad än som händer.
älskar dej gubben ! <3






Emmie till vänster :( och Eros till höger <3
sista och första bilden jag fick på dom tillsammans...


vila i frid gumman ! <3



Kommentarer
Postat av: Sara

VILA I FRID ! <3

2010-09-19 @ 21:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0