seriöst ?!





asso helt seriöst vad är de jag gör så att jag förkännar den hära skiten?
ingen har väl svar på de, men vet inte vad jag gör för att må så här jävla dåligt.

jag ska här och nu erkänna att jag absolut inte mer nå bra, jag mår skit dåligt. jag säger till alla att de är bra men inerst inne mår jag så dåligt så jag vet inte vad jag ska göra...
förlåt till alla som jag har ljugit för och de är väl typ till alla. jag orkar inte längre hålla inne med att jag mår dåligt, jag mår inte alls bra. men jag vet verkligen inte vad jag ska göra för att få stopp på allt.

just nu vill jag bara försvinna och sen efter några år komma tillbaka igen och så om de är lika förjävligt som de är nu.
jag är verkligen trött på allt som händer just nu... bråkar alltid med nån om de inte är vänner så är de med pojkvännen, asso vafan håller jag på med... jag vet inte ens vem jag har blivit är inte alls samma person som förut... och dessutom orkar jag inte bråka med nån heller, för de förstör bara mina dagar, de ända jag tänker på de är hur allt kommer gå och hur allt kommer lösas...

orkar inte bråka med dej erik förlåt för allt ! älskar dej och de vet du !


de finns vissa jag verkligen kan lita på och ni vet vilka ni är <3

Tiffany Tillenius, är en av dom som alltid finns för mej. jag älskar dej bästavän !! <3
utan dej kommer jag inte klara de hära...

nu orkar jag inte blogga mera, ska snart logga ut, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0