sovdax snart !






snart blir de att sova, jag är sjukt trött och längtar efter att få lägga mej i sängen och bara slappna av och försöka tänka på annat.

försöker att plugga lite NO men de går absolut inge bra. vi har prov imorron och de kommer säkert gå skit men jag hoppas att de kommer gå bra, och sen glömde jag juh såklart fysik boken i skolan så nu kan jag inte läsa allt om ögat för de är de vi har prov på. men hoppas de går rätt så bra ialla fall :)

idag efter skolan så åkte jag till danderyds talklinik och de gick jätte bra och sen åkte jag och pappa till robban och efter de så åkte vi och tränade , och träningen gick väl ganska bra.

pratade med tiffa för några minuter sen och då fick jag veta massa nya saker, men asso de är så jävla töntigt de jag fick veta, jag blir så jävla arg, för hon är inte världens ängel (pratar inte om tiffa nu) ...

nej men nu lägger jag upp bilder från NO lektionen sen igår som robert tog :)


jag , tiffa och wille :D


asso fyfan vilken bild xD


skrattar gänget xD


man ser bara tiffa och wille, men tiffa ville inte vara med på bilden så hon gömde sig med sina händer medans jag gömer mej nästan helt xD


nej men nu blir de att sova !
GODNATT !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0