USM i helgen :D






nu känner jag att de är dax att blogga igen efter en underbar helg med tjejerna :)

i fredags va jag på gården med tiffa och några andra och sen åkte jag hem typ vid 20 över 10 och sen i lördags så spelade jag med damerna , fick spela klunghlav där och de va fan de jobbigaste jag någonsin har gjort, men ändå fick jag bara spela 12 minuter men de va ändå sjukt jobbigt så vart jag trött efter de och sen åkte vi tjejer som spelade med damerna till enköping för att spela USM på söndagen så på lördag kväll eller vi kom typ dit vid halv 6 eller nått sånt och sen åt vi sen kom robin och vicktor till oss eller där vi tjejer satt och åt och sen va jag typ med viktor och nån som hette dennis typ hela kvällen, men vi hade roligt ialla fall och sen åkte vi tillbaka till skolan där vi skulle sova och sen skulle vi vara helt tysta klockan halv 11 för att killarna skulle vara de så vi fick också vara de då. på söndagen så spelade vi typ alla våra matcher, men och vi förlorade dom 2 första men sen när vi skulle spela mot enköping vann vi och i den matchen så gjorde nästan alla illa sig, berättar mer om de sen men sen hade vi typ inga spelare till sista matchen som va på enköping igen men då skulle vi spela om fjärde och tredje plats så vi spelade 6 mot 6 och såklart vann vi också :D älskar er tjejer ! ni spelade så grymt bra den sista matchen :)
och killarna vann så klart SM guld :D

men min helg har varit helt underbar !

men nu kommer de lite bilder :)


första bilden är på amanda när hon fick en smäll mot huvudet så fick hon ligga och vila i sjukvårds tältet ett tag.


ja som sagt , jag gjorde illa knät eller jag fick en spark där så jag kunde inte gå på benet och på bilden så höll jag på satt jag kunde röra foten för de stack som sjutton och de gjorde de ett bra tag efter också.


en till bild på amanda när hon hade vaknat till lite :)


en bild på sara också när hon kom till tältet med en hjärnskaning ... :(


hihi vilken minn jag gör, men de vara bara för att de gjorde så jävla ont...


tack för bilderna Trine ! :D de va trine (eriks mamma) som tog bilderna för hon va med oss där.
för första så gick eller sandra fick bära mej dit och sen när jag sitter där ser jag amanda kom in och då hade hon typ slagit o huvudet och sen när vi båda låg där kommer sara dit så sara fick lägga sig där jag jag låg ifrån början och fick sätta mej på upp, så de va ändå lite roligt att alla vi 3 låg där samtidigt också, men nu är de ialla fall helt okej med oss tjejer.


SAKNAR REDAN HELGEN !!


ÄLSKAR ER TJEJER ! (sara och katharina saknas, men dom låg på sjukhuset)


nu är de dax att gå och lägga sig efter en såna hära helg !

godnatt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0