Vänner ?





vänner, ja de är vi nu.
jag håller helt med dej tiffa att de va onödigt av mej och lisa att bråka och de va dåligt att vi båda snackade skit om varandra. jag vet också att vi behöver ha varandra. vi kan vara värsta bitcharna när vi är tsm med jag är ändå glad att vi är kompisar igen lisa. jag mådde dåligt när vi bråkade och jag trodde verkligen inte att vi skulle bli kompisar igen. jag hade bestämmt mej för att inte bli kompis med dej igen, men inerst inne så visste jag att de nått som saknades i mitt liv och de va du. alla andra får säga vad dom vill att vi är töntiga att vi bråkade och så men då får dom tycka de, men nu har vi sagt att vi glömmer de som hände och går vidare. de va i fredags vi började prata igen och sen pratade vi på msn igår tror jag att de va och då bestämde vi oss för att bli kompisar igen. jag vet att vi båda har haft de jobbigt med lite saker så de kan nog vara de också som har gjort satt vi har bråkat.



jag älskar dej lisa ! systrar sviker aldrig varandra ! <3


hoppas bara på en sak och de är att vi inte bråkar igen ! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0