wiie :D






skolan idag har varit grymt jobbig, men de gick. fick göra andra saker på svenskan för att jag bröt ihop tåtalt på första svenska lektionen så jag berättade på ann-sofie vad som hade hänt och då sa hon att jag skulle skriva ner massa saker om de om hur jag kände mej och så, så då gjorde jag de istället och de kändes lite bättre att få skriva av sig lite. och mamma va så snäll och beställde en tid hos skol kuratorn så ska dit nästa tisdag efter skolan och prata om allt.
men annars har dagen varit bra :)

imorron blir de nog att sola med mamis och sen måste jag och mamma svara på massa frågor tillsammans eftersom jag ska till danderyd på torsdag och är jätte nervös kan jag juh bara säga... men de kommer nog gå jätte bra :)



lägger ut lite bilder sen helgen i ett annat inlägg :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0