är i helsingborg

jag ska försöka att börja uppdatera bättre nu, men den här veckan som har varit helt kaos typ.

men nu har jag precis duschat och sitter i nellies säng och lånar maddes data :)
nellie är snart klar med klara och sen ska hon väl fixa sig själv också men sen är hon så snäll så hon ska hjälpa mej och madde med våra hår också :) juste jag kanske inte har sagt de men idag är de dop för maja så de är fullt upp här i huset i helsingborg. sen efter dopet åker madde till göteborg till sin pojkvänn och senare ikväll ska typ jag och nellie åka in till stan och ta en fika :)
de är så sjukt skönt att vara hät nere och komma bort från stockholm ett tag fast jag kommer hem imorron igen :)
och på måndag börjar påsklovet också, de ska bli så skönt att vara borta från skolan i 1 vecka.
men nu ska jag nog fixa mej lite eller göra något annat för jag orkar inte blogga mera.
men jag bloggar kanske mer ikväll från nellies data, men får se hur de blir.
men jag hoppas att ni får en underbar lördag med massa sol och tyvärr regnar de här just nu.
hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0