färdig för sängen.

lägger in ett litet inägg innan jag går och lägger mej.
aja ialla fall vi åkte inte till familjen sandqvist men tim kom och hämtade mej och sen va jag med niclas, emil och tim typ hela kvällen eller från typ halv 9 och sen skjusade tim hem mej vid 11, men roligt hade vi. men de tråkiga är att jag inte kommer få träffa niclas på ett tag nu, men vi har typ snackat om att träffas i sommar :)
men nu ska jag nog stänga av datan och sova faktiskt.
imorron blir de bara att städa lite och packa & lite sånt eftersom vi åker hem imorron eftermiddag vilket ändå kommer bli skönt på ett sätt.
hinner kanske skriva ett inlägg imorron innan vi åker men de får vi se då.
men nu säger jag som man brukar säga innan man går och lägger sig:
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0