helg :D

äntligen så är de helg!
skönt att de är helg nu ialla fall, för nu orkade jag inte med skolan längre. men dagen idag har varit helt okej, den har varit seg och bara varit så jobbig och sen har jag kännt mej nere men de kan vara för att de va så dåligt väder ute och de grått och äckligt men jag hoppas de blir bättre väder typ imorron.
men efter skolan så hämtade mamma mej och alice i skolan och sen åkte vi och handlade lite och när vi kom hem så började vi med att baka morotskakan som vi skulle och de tog kanske 1 timme med den och sen när vi va klara med den runt 6 så följde jag med alice till bussen för hon skulle hem och sen när jag kom hem så satte jag mej här vid datan och inte gjort så mycket. men en sak jag är överlycklig för är att bille äntligen är hemma i sverige han messade mej för kanske 20 minuter sen och sa att han va i sverige igen :D
ikväll så vet jag inte vad jag ska göra faktiskt och imorron är de ändrade planer för jag och madde ska inte till globen så de blir nog att ta de lugnt hemma.
men nu ska jag äta men lägger nog in ett till inlägg senare. men innan jag loggar ut så lägger jag upp en bild på min och alice morotskaka :)


har inte smakat på den än. så vet inte om den är god eller inte, men jag hoppas den är god.

men bloggar mer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0