HELG!

jag vet att min uppdatering suger men jag har antingen inte haft tid eller så har jag inte orkat, men nu ska jag försöka att komma i gång igen.
igår va de fredag och då va jag i skolan och vi hade nationella i engelska vilket jag tror att de gick bra faktiskt och efter skolan så följde alice med mej hem för hon skulle kolla på lite kläder som jag inte kunde eller ville ha, men jag blev ialla fall av med en påse :) sen på kvällen gjorde jag inte mycket, jag kollade på tv och lite sådära men jag gick typ och la mej vid 10 eller något sånt för jag va så sjukt trött.
jag vaknde för kanske någon timme sen och jag ligger fortfarande kvar i sängen men jag ska snart ta orken att gå upp men de är så mysigt att ligga kvar i sängen när man har vaknat. men jag hoppas också att de snart är frukost. men idag ska jag först följa med mamma till hennes kompis som har fyllt år och fira henne och sen efter de så kommer hon släppa mej i huddinge för jag ska till tim och träffa honom som jag inte har gjort på ett tag så de ska bli kul :) men sen vet jag inte vad vi ska göra men de får vi väl se. men nu har jag inte så mycket mer att säga faktiskt eller inte vad jag kommer på nu ialla fall. hoppas ni får en super bra lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0