hemma från backen.

ligger nu helt död i sängen efter en dag i backen, fast jag åkte inte så mycket idag för de va bara jobbigt för de är som slash i backarna nu så de va inte jätte roligt. åkte inte så mycket igår heller faktiskt för de är så jobbigt att åka som de är nu i backarna och de finns typ ingen snö kvar heller vilket är ganska tråkigt. har åkte med niclas, emil, carro, erik, tim och sen va de några andra ungar, dom har jag åkt med idag och de va typ samma igår också, vi har haft de ganska kul faktiskt. kul att man har är typ röd om kinderna och näsan, de har typ varit från 13-18 grader här och sol :)
och sen har de på gått en tävling sen i torsdag här i vemdalen "Big jump cup" den började i björnrike men sen fick dom flytta den till klövsjö för att de inte fanns någon snö kvar i björnrike så den har vi kollat på både idag och igår och idag va finalen så de va extra kul, och de är sjukt vilka hoppa dom gör och vilka trick de är rikitgt coolt och roligt att se faktiskt, men de är många som vurpar också men dom va riktigt duktiga faktiskt. och de va både tjejer och killar som va med eller de va 2 tjejer och resten killar och de va 23 som va med och tävlade och de kunde vara allt från 13 år och uppåt :) de är en sån kille som håller på med sånt som jag vill ha, hihi (a) aja men ska börja avsluta dehär inlägget. men snart blir de att äta och sen byta kläder och sen blir de nog kanske att åka hem till familjen sandqvist.
men här kommer de lite bilder från tävlingen.
hoppen dom fick välja på ett rött och ett svart och de svarta och dom sa hur långt ifrån de va men kommer inte ihåg.


tror de är någon som hoppar.


här är de en som hoppar.


de va dom bilderna jag tog.

men nu ska jag avsluta här för de är snart mat, men bloggar kanske mer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0