ingen förstår...

ingen förstår hur mycket jag älskar dej. jag hatar verkligen att de är som de är mellan oss. och jag kan inte säga att de bara är ditt fel för de är de inte, men om du hade sagt som du tyckte ifrån början istället för att jag skulle få veta av lisa så hade de nog kanske inte blivit som är de är nu och om du hade hade sagt sanningen till mej. jag vet att jag också har gjort fel och de ångrar jag sjukt mycket nu också, jag vet att mitt humör är som de är och tyvärr har de alltid varit så, men eftersom de är typ där problemet ligger så skulle jag kunna försöka att ändra på de och du börjar säga sanningen till mej så kanske de hade funkat. jag ångrar verkligen allt jag sagt och gjort mot dej. jag orkar verkligen inte att de ska vara såhär och plus att jag fick veta massa saker av en annan person igår som gjorde mej arg också för jag tycker att du kan säga de till mej istället. men allt blev bara så fel eftersom vi tog allt på sms och facebook de hade varit bättre om vi hade tagit de när vi träffades. orkar inte skriva mer om dehär nu för de jag vill är att de ska vara som förut mellan oss.
älskar dej och de vet du om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0