lördag.

den här dagen har faktiskt varit toppenhar hunnit med rikigt mycket känner jag :)
idag så först åkte jag, madde och mamma till täby och handlade lite och jag köpte en ny tröja som är randig från Gina och sen köpte jag ett par tights också från Gina och sen gick vi in på Bik Bok för att se om dom hade något roligt men de hade dom inte eller jag tyckte ialla fall inte de. och sen åkte vi hem fast vi va inne i andra äfferer också men hittade inget annat. och sen när jag kom hem så rensade jag och madde min garderob som verkligen behövdes och nu är den typ helt tom, eller de va ialla fall massa kläder som jag kastade bort eller alice ska få kolla om de är något hon vill ha, och jag har typ 3 par jeans kvar innan hade jag typ 6-7 par men alla va försmå runt rumpan. och sen städade jag rummet och fixade lite och sen blev de middag och sen efter middagen så va jag så rastlös så jag dammsög hela huset, så nu känner jag mej duktig som gjorde de och nu sitter jag här och juste jag byte navelpiercing också :), men måste börja avsluta dehär inlägget för jag ska gå ner och möta bille nere vid tåget. men bloggar kanske mer sen!


piercingen jag har nu har jag fått av Alice :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0