måste skriva av mej.

okej, ni måste inte läsa dehära om ni inte vill men jag måste skriva av mej.
jag vet att jag ljuger för typ alla. när ni frågar hur de är så säger jag att de är bra eller helt okej, men egentligen är de inge bra fortfarande, för jag mår fortfarande dåligt över de som har hänt och de inte förän nu har jag insett hur svårt de är att glömma en person som man en gång i livet älskat mest av hela sitt hjärta och sen när den personen bara försvinner de är fan inte lätt. jag förstår om ni tröttnar på dehär, men de finns inget annat sett som jag kan få ut de, så därför skriver jag av mej här istället. de kändes bra ett tag faktiskt men sen kommer allt tillbaka igen och de är inget jag kan göra åt. de ända jag kan göra är att inte försöka tänka på honom så mycket och de har jag försökt ett tag men som sagt de gick bra ett tag men sen blev de svårare. och sen är de jobbigt i skolan och massa saker runt omkring också och de gör inte saker och ting lättare heller. men de är bara att göra de bästa av allt helt enkelt.
nu har jag inge mer att skriva men ville bara skriva av mej lite.


Kommentarer
Postat av: alice

<33

2011-04-03 @ 21:15:52
URL: http://tankarbyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0