underbart väder :D

orkar inte blogga så mycket.
idag är de verkligen underbart väder, solen är framme och de är ungefär 20 grader ute och helt vind stilla, de kan inte bli bättre. ialla fall så satt jag ute typ i 1 timme i skolen vilket va så sjukt skönt man får passa på när solen väl är framme, men sen har jag inte gjort så mycket idag faktiskt för jag är hemma med hundarna fast senare ikväll så kommer jenny hit och sover här tror jag. imorron blir de en sväng in till stan med alice och kolla på balklänningarna och kolla lite annat :)
igår så åt vi första middagen ute och sen va familjen Winther här och åt också eller aa alla förutom peter men de va mys :)
och sen fick jag veta idag att bille åkte in till sjukan inatt för att han vurpade med moppen och bröt foten, vilket är mindre kul, starckars lilla älskling :( men så kan de gå ibland.
men jag orkar inte skriva mera nu, men bloggar kanske mer sen!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0