tredje inlägget för idag.

nu känner jag att jag är ganska bra på att blogga. jag har sagt förut att jag ska försöka göra minst 3 inlägg om dagen men tyvärr kommer jag aldrig hinna med de för jag har massa annat och göra och de är rätt mycket i skolan och så fast de är ju lov nu men sen när skolan börjar igen så kommer de nog bli 1 inlägg och kanske mer om jag hinner, men ibland blir de inte äns 1 inlägg men de får ni leva med faktiskt.

igår va ialla fall jag inne i stan med alice vilket va jätte roligt, de va första gången vi åkte och shoppade tillsammans. vi åkte in till stan egentligen för att kolla på balklänningarna men vi gick i andra affärer också och sen åt vi lunch på något ställe i kungshallen och sen tog vi en fika i gallerian innan vi åkte hem. men jag hittade inget men jag hittade däremot min balklänning, den är så fin, älskar den, lägger upp en bild på den i slutet av inlägget.

idag
har jag inte gjort så mycket faktiskt bara tagit de lugnt och städat lite, sen har jag mest kollat på tv och så.

imorron
blir de att packa och sen åker jag till vemdalen och har de bra resten av lovet. vi kommer typ åka på dagen så fort pappa har slutat och sen kommer jag hem på måndag igen. men de tråkiga är att de typ inte finns någon snö kvar men de är ändå skönt att bara få komma upp.

men jag ska nog snart hoppa in i duschen och sen lägga mej i sängen faktiskt och kolla på tv eller något men ska bara vänta tills mamma blir klar där inne.
nu kommer bilden på klänningen:

vad tycker ni? skriv gärna vad ni tycker :)  älskar verkligen den!

men nu ska jag hoppa in i duschen, kanske hinner lägga in ett inlägg imorron annars kanske jag gör de ifrån iphonen.
ni får ha de så bra så länge! :)


Kommentarer
Postat av: Elin

Shit vad fin!!! :D :D <3<3

2011-04-26 @ 09:59:21
URL: http://superelin96.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0