sov morgon imorron :)

känner att bloggen är lite sådär just nu för några dagar sen så bloggade jag typ hela tiden men nu bloggar jag knappt något men ska försöka bli bättre på de, hoppas jag ialla fall.
snart är de bara 2 veckor kvar till jullovet, längtar!
idag så har jag inte gjort så mycket faktiskt varit i skolan och har haft både roligt och tråkigt, men de mysigaste va nog att jag fick fika med mina bästa tjejer, för vi hade 2 timmars hålltimme som vi har varje onsdag eller ialla fall fram tills idag men ialla fall så åkte vi in till stan och tog en fika på esbresso house så de va mysigt :)
skulle ha tränat idag men jag känner mej helt slut men imorron blir de nog att träna och juste jag har ju inte sagt de här men jag har skaffat gymkort uppe i ishallen så nu kommer jag nog vara där rätt mycket faktiskt, älskar att gymma! och imorron börjar jag 10.30 så de är därför jag har sov morgon för vår matte lärare är sjuk och sen den vikarien vi har han ska bort imorron och då fanns de ingen annan så vi har ingen matten imorron, jätte tråkigt verklogen hihi.
men nu orkar jag inte skriva mera faktiskt.
ska sova snart, men innan ska jag kolla ialla fall ett avsnitt av One Tree Hill :)
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0