älskar att ha pojkvän


jag älskar verkligen att ha en pojkvän.

hihi, jag älskar verkligen erik just nu eller de gör jag annars också men vi skulle skriva en "crime story" i engelska förstås och då sa jag till honom igår att jag måste göra den men då sa han 200 kr och jag fixar den men de gick inte jag med på men sen idag så när han skulle plugga så sa jag att kunde göra mitt när han ändå höll på med sitt eget coh då sa han 200 kr men då sa jag mindre men då höjer han till 300 kr istället men sen sa jag till honom att han kanske skulle fråga vad de va han skulle göra då när jag hade sagt de så sa han att kunde hjälpa mej men att jag fick skriva den på svenska och sen att han kunde hjälpa mej med att översätta den och självklart så gör han de också. han är verkligen bäst! så nu har jag blivit klar med en sak ialla fall eller de som jag skulle göra idag. men han ska få något ialla fall bara för att han hjälpte mej.

sen glömde jag säga en sak till i förra inlägget...
erik åkte aldrig till gymmet men han tränade hemma istället och medans han tränade låg jag i hans säng och kollade på när han tränade och sen tog jag 2 kort på honom också.


inte så bra bilder men... är så stolt över honom att han orkar träna hela tiden. och kan faktiskt erkänna att han är duktigare än mej , eftersom jag bara låg i hans säng och inte gjorde ett skit medans han tränade för fullt.
erik sandberg<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0