amanda


de finns en tjej jag verkligen saknar skit mycket och de är amanda :(
vi måste verkligen träffas snart, de känns som om de va tusen år sen vi träffades sist.
våra minnen vi har tillsammans är så sjukt roliga och de finns inget som slår dom faktiskt.
jag hoppas verkligen att vi kommer vänner för livet för du är en sån bra människa.
och de som jag tycker är så roligt är att du började spela rugby och om du inte hade gjort de så hade vi aldrig lärt känna varandra så de va tur att du började med de.
jag älskar dej hjärtat!


förlåt för att jag tog den bilden men den va så söt!

puss på dej gumman!


Kommentarer
Postat av: Amanda <3

Hahahahhahahah, tack hjärtat. aa det är så jävla roliga minne som vi har haft tillsammans. det är en jäkla tur att jag började spela rugby. jag hoppas också att vi kommer vara vänner för livet för jag kommer inte kunna glömma dig, inte heller våra minnen. saknar dig så jävla mycket. puss <3

2011-02-20 @ 17:54:37
URL: http://mandiiiizzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0