andra nationella prov


idag hade vi hade vi del C i nationella i svenska. de va inte så jobbigt som jag trodde att de skulle vara, jag satt typ bara 1,5 timme och sen va jag klar och max tiden va typ 2,5 timme och eftersom man är bäst så blir man juh klar tidigare :D och sen hade vi hade lunch från halv 12:00 till 13:00 ganska soft och sen hade vi matte i 30 min sen fick vi sluta halv 2 :) så hade en chill dag faktiskt.

imorron så är de vanlig dag igen med massa tråkiga lektioner :( orkar inte de.
och sen får jag se vad jag ska göra i helgen, antingen är jag med erik vilket jag hoppas men om jag inte är med honom så vet jag inte vad jag ska göra men får väl hitta på något då.

hihi och nu sitter jag och pratar med jenny i telefon medans jag väntar på att erik (tröga ungen) ska höra av sig.

men orkar inte blogga mera nu.
kanske skriver ett inlägg lite senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0