bed time

rubriken säger ganska mycket. nu blir de bed time.
börjar bli ganska trött nu faktiskt. har typ precis tvättat bort sminket och borstat tänderna.
men jag borde snart stänga ner datan för vi ska juh upp vid 6 så att vi hinner göra allt de vi ska innan vi drar oss mot skolan... och jag hoppas verkligen inte att bussen är så mycket försenad som den brukar vara, men de är bara att hoppas på de bästa men den borde vara i tid för nu är inte så mycket snö på vägen men de visar sig imorron.
jag tycker också att helgen ändå gått ganska fort, men jag längtar ändå tills imorron för då kommer erik äntligen hem, saknar honom så sjukt mycket!
men ska sova nu faktiskt.
GODNATT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0