du betyder !


de finns en person jag verkligen kan lita på och de är lisa wendelmark.
vi har haft våra bråk men de har alltis löst sig till slut. för ett tag sen så hade vi ett ganska stort bråk och vi kallade varandra för massa saker som inte va okej och dehär på gick ett tag men sen en dag i skolan så skulle vi till samma lektion och lisa frågade när vi började eller så va de vart vi skulle vara och jag vill först inte svara men till slut svarade jag och sen när vi va på väg till lektionen så sa jag till henne att jag inte orkade bråka mera och de va bara onödigt och de tyckte hon med, och ingen av oss mådde så speciellt bra när vi bråkade. och jag vet att jag hade sagt att jag aldrig skulle bli kompis med dej men man säger så mycke ibland som man kanske inte menar. men allt löste sig och vi är kompisar och har varit de ett bra tag. men de bästa med henne är att hon alltid finns för mej och att hon alltid lyssnar. jag skulle nog inte klara mej ett liv utan dej lisa, du är så underbar. jag kommer aldrig glömma alla våra minnen, vi har alltid lika roligt med varandra de går inte än ända dag i skolan utan att vi skrattar med varandra.
älskar dej syster! <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0