första natten i österrike

nu när jag väl fixade internet till datan så passa jag på att skriva lite men de blir ett kort inlägg för jag är så sjukt trött.
vi kom fram hit till österrike eller asso till vårt hotell vid 14:40 typ eller något sånt och sen packade vi upp våra grejer och sen tog vi de lugnt och sen när alla hade kommit så gick jag, madde, pappa och mamma vi gick för att äta något för vi hade bara ätit frukost och sen satt vi nere i baren ganska länge och sen åt vi vid halv 8 och så gick vi ut på stan och gick till en pub och satte oss där och drack något och sen jag kom jag tillbaka vid 11 typ och sen gjorde jag mej i ordning och sen la jag mej i sängen och sen somnade jag med datan i knät men vaknade för en liten stund sen för att madde, linn och hanna kom hem.
jag tycker att du kan svara erik för om jag har gjort något så säg de då, men jag skickade på facebook när vi typ va framme och du har inte svarat och då svarar inte nu heller... men du kan ju höra av dej när du känner för de.
nej men nu ska sova vidare så jag orkar med att åka skidor imorron/idag.
GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0