gymnasieval

okej nu har jag gjort de som typ bara funnits i mina tankar hela tiden.
tidigare ikväll så gjorde jag mina gymasieval vilket va ganska nervöst... eller jag gjorde redan dom igår när jag va hos Antonio och pratade lite om de så då valde vi några men idag så gjorde jag om ordningen på dom och sen tog jag bort ett gymnasium som jag kände att jag inte ville gå på och sen valde jag ett nytt med en annan linje. men känner ändå att jag blev jag ganska nöjd för nu valde jag något jag verkligen vill och de värsta som kan hända är att jag får välja om linje sen men som sagt jag har ju en till gång på mej att välja om och sånt, ni som har gjort de hära vet vad jag menar.
men nu ska ni få se vad jag valde :)

så nu skriver jag vad jag valde och så om ni inte ser.
1. Stockholms internationella resturangskola (Resturang och livsmedelprogrammet) inriktning: kök och servering
2. Yrkes gymnasiet, Sollentuna (Hotell och turismprogrammet) inriktning: hotell och konferens
3. John bauergymnasiet i Stockholm (Hotell och turismprogrammet) inriktning: hotell och konferens
4. Realgymnasiet i Stockholm (Hotell och turismprogrammet) inriktning: hotell och konferens
5. Stockholms hotell och resturangskola (Hotell och turismprogrammet) inriktning: hotell och konferens
de va mina val och varför jag just valde hotell och sånt är för att jag tycker att de verkar roligt och jag skulle kunna tänka mej att jobba med de sen. men nu orkar jag inte skriva mer om mina gymnasielval, men jag hoppas att de har gått bra för er när ni som har gjort era!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0