helgen har varit super...


förlåt för att jag inte har bloggat något i helgen men jag har haft annat för mej.

i helgen så har jag varit med erik :) i fredags fick jag och pappa åka och hämta honom hemma hos honom för att vi visste inte hur de va med tågen och bussarna så vi tog de säkra förre de osäkra. men i fredags så gjorde vi inte mycket alls, efter middagen (som vi lagade) gick vi in på mitt rum och kollade på film fast de slutade med att vi kollade på 3 filmer, först kollade vi på "I rymden finns inga känslor" och de va mest för att erik inte hade sätt den och efter den kollade vi på "Eva och Adam, fyra födelsedagar och ett fjasko" och sen kollade vi på "I taket lyser stjärnorna" fast vi såg inte slutet av den filmen för då hade båda somnat. och sen igår gick vi typ upp vid 12 eller något sånt och sen åt vi frukost och sen gjorde vi inte så mycket, men de va meningen att erik skulle åka hem och träna men de blev så att vi båda tog bussen som gick 20 över 4 hem till honom och sen sov vi där och vi hade mys framför melodifestivalen. vi hade köpt både godis, chips och glass så där satt vi och hade de bra och sen idag så åkte jag hem typ vid 12 för att han skulle träna och sen skulle han kolla på hans match och sen skulle vi båda ändå plugga så. men när jag kom hem så åkte jag och mamma till arninge och handlade lite och sen har jag inte gjort så mycke mer faktiskt. eller jag har precis blivit klar med pluggandet :) och snart blir de SOLSIDAN! :D

och imorron är de skolan igen.. blää!
bloggar mer sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0