ingen skola


happ då blir de ingen skolan idag då.
mamma ringde mej i morse och sa att jag skulle kolla om bussarna går och då gick jag in och kollade och då va de inga bussarna i stockholms län som gick alla bussar är inställad, de är fan sjukt. men de skadar aldrig att vara hemma heller, men ialla fall när man hade klät på sig och så, och sen ringer hon och säger de, men jaja de är som de är nu :)

sitter just nu i soffan och kollar på SF kanalen, älskar den kanalen! :) och sen pratar jag med jenny på fb eftersom hon också är hemma :)
annars idag blir de inte att göra så mycket, ska väl plocka upp här hemma och städa lite och fixa i mitt rum, och sen senare kommer erik hit, eller vi får se om han kommer hit själv eller om vi måste åka och hämta honom de beror på om bussarna går eller inte men de märker vi sen :) och sen sover han här och sen får vi se hur de blir imorron :)
men jag borde snart gå och äta frukost men orkar inte resa mej upp i soffan.

men jag bloggar mera senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0