ligger i sängen

ligger i sängen och smsar med min underbara pojkvän som jag också fick träffa på träningen :)
träningen idag gick bra, men hade ont i fingret och sen har madde nog smitat mej med sin hosta så jag hostade så mycket att de började brännas i lungorna så jag sprang inte så mycket då men förutom de så gick träningen bra :)
skolan idag gick ganska bra faktiskt, skrev ett inlägg i skolan och där skrev jag va vi hade gjort då och de va typ de vi gjorde och sen hade vi bara SO kvar och den gick bra. skolan imorron också och sen efter skolan blir de att åka hem och städa och packa för sen på fredag börjar vår efter längtade resa :D och jag ska försöka att uppdatera lite bättre imorron.
nej men nu funderar jag starkt på att gå och lägga mej och sova eller ialla fall försöka så man somnar hyfsat tänkte jag säga men kollade nyss på klockan och den är ju redan 20 över 11 så de blir inte så jätte mycket tidigare.
GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0