nellie hedström <3



den bästa personen i mitt liv. alltid när jag är sur eller ledsen eller något så vet jag att de är bara att ringa dej och prata med dej och sen är mycke bättre än innan. varje gång jag pratar med dej så blir jag glad, du får alltid mej på bra humör. och jag vet att jag kan lita på dej till hundra procent, för dej kan jag verkligen berätta allt för, för då vet jag också att de stannar bara mellan dej och mej.
jag saknar verkligen alla minnen med dej men dom som jag absolut inte kan släppa är sommaren 2010, de har varit den bästa sommar på länge. tänker på alla sommar kvällar vi va ute och bara satt på vägen och bara pratade massa skit och ändå hade vi kul och skrattade och så. jag saknar dej så enormt mycket!
de känns verkligen som om vi har kännt varandra hela livet för vi vet typ allt om varandra men ändå har vi inte kännt varandra mer än typ 1-2 år de är lite sjukt. men jag är så glad över att jag fick träffa dej. du och jag hand i hand livet ut! <3
jag hatar verkligen att de är så långt ifrån varandra. stockholm och helsingborg... kan de bli längre ifrån? nej de kan de verkligen inte :(
du kommer alltid att ha en stor del av mitt hjärta.
älskar dej nellie!


sötaste ungen!


Kommentarer
Postat av: nellie

caroline, från djupet av mitt hjärta:

jag älskar dig, hand i hand livet ut, precis som vi alltid har sagt. vi ses snart igen. älskar dig!<3<3<3<3<3

2011-02-01 @ 22:31:47
URL: http://nellieelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0