orkar ingeting


känner att jag inte har ork att blogga, men måste ändå göra de känner jag.

va typ i skolan i 2 timmar kanske sen åkte jag hem för jag hade ont i huvudet eller igår på träningen fick jag sandras knä i huvudet och sen dess har jag haft ont i huvudet men så jag åkte hem och tog de lugnt och sen följde jag med mamma och handlade och jag köpte en tröja men orkar inte lägga upp bild på den.
imorron blir de skolan och sen hem och städa rummet och sen vid 8 så ska jag och mamma åka och hämta nellie i bromma för den underbara ungen kommer upp imorron och sen stannar hon hela veckan typ. hennes plan landar 21:30. är sjukt glad att hon kommer upp, saknar henne sjukt mycket!

lägger upp en bild på henne också! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0