packar...

förlåt för den dåliga uppdateringen men han har så mycket att göra just nu känner jag.
aja men just nu så håller jag på att packa för fullt allt ligger som en stor röra i min säng men de kommer nog sluta bra ialla fall. jag hatar verkligen att packa de är det värsta jag vet, för de är så svårt att välja vad man ska ha med sig, om jag skulle bestämma helt själv så skulle jag vilja ha med mej hela garderoben men tyvärr så funkar inte de så nu måste man välja ut massa kläder man ska ha med sig men de är egentligen inte så mycket jag ska ha med mej men de är svårt att välja så de blir mycket till slut.
men har inte tid att sitta och skriva mera nu, måste packa klart.
men jag bloggar mer sen när jag är klar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0