packat och klart nu

äntligen så är jag klar packningen och städat rummet, men tyvärr orkar jag inte plugga som jag skulle ha gjort och nu är de försent så nu orkar jag inte, men får plugga lite imorron.
jag tror att jag har fått med mej allt nu. alltid när jag packar dagen innan så känns de som om jag har glömt något men de har jag säkert inte gjort eller jag får hoppas på de ialla fall.
tyvärr kommer de inte bli så mycket bloggning nu faktiskt eftersom som alla typ vet så åker jag till österrike imorron och är borta hela lovet och kommer hem nästa helg :D de ska bli jätte skönt att få komma bort från sverige ett tag nu. men jag lovar jag ska göra mitt bästa!
men nu är jag sjukt trött så jag ska nog ta och sova nu faktiskt eftersom de är en till skolandag kvar sen är jag fri från skolan ett tag.
GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0