pluggat klart

har typ pluggat klart nu, jag tror att jag kan de nu eller ialla fall lite :)
idag har jag varit i skolan och då hade inte direkt världens roligaste sak men på idrotten så va inte jag med så att jag, alice och emma satt i omklädningsrummet och inte gjorde så mycket men sen skulle jag stoppa ner handen i fickan och jag hade en bläckpenna där i som udden va ute på så jag stoppar ner handen och sen känner jag att jag fick något mellan två fingrar och sen tar jag upp handen fort som f*n och då hade jag fått ett litet jack där så jag fick udden i fingret och de gick håll och de gjorde så j*vla ont så jag visste inte vad jag skulle göra och blöde som f*n också men sen fick jag plåster och sen när jag kom hem så tog jag borde det och då såg de bra ut men känner nu att de gör ganska ont fortfarande men jag blev ändå skit rädd först eftersom de va en bläckpenna lixom så att jag inte fick bläck i blodet för då kan de bli farligt men jag ska ändå hålla koll på fingret sa min lärare så att de inte bli värre för då måste jag åka in och kolla men de är nog ingen fara. när jag kom hem från skolan så väntade jag och nellie bara på mamma och sen åkte vi till gamelfarmor fast de blir gamelmormor för nellie men ialla fall och sen åkte vi dit på en fika och sen satt vi där och pratade lite men de värsta när man åker dit är att man måste äta så mycket kakor och sånt men gott va de ialla fall, sen åkte vi hem och åt och efter middagen så badade jag och nellie och vi va så busiga så vi satte oss i snön och sen ner i poolen igen och jag kan ialla fall säga att de inte va så skönt för när man va där uppe så va de skit kallt men sen när man satte sig i poolen så efter ett tag började de bränas skit mycket men kul va de ialla fall :) och sen duschade vi och sen satte vi oss här i sängen som vi sitter nu också. de va min dag idag :) ska göra ett till inlägg om mitt gymnasieval men jag har en bild så jag gör ett nytt inlägg om de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0