precis kollat på film


nu har jag och nellie precis kollar på film och de blev "tusen gånger starkare" den va ganska bra men vi kollade mest på den för att Paow hade kollat på den och skrivit om sitt liv och då skulle vi kolla på den och se om den va så. men jag tycker att ni också kan ta och kolla på den.
vi va juh i täby tidigare idag och jag köpte nya byxor på vero moda och sen köpte jag en ny mys tröja från gina den är hur skön som helst men bilder kommer sen, och sen nellie köpte ett par nya byxor som är jätte fina :)

ikväll vet jag inte vad vi ska göra men vi hade planerat att sola men jag vet inte om de blir så för klockan blev så mycket nu och vi har inte äns ätit men vi får se vad vi gör.
och sen tycker jag att de kan bli måndag för då kommer erik hem. förlåt om jag skriver mycket om honom men ni fattar inte hur mycket jag saknar honom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0