så jävla irriterande


asso allvarligt talat, jag fattar inte varför alla tar åt sig hela jävla tiden.
nu kan man tydligen inte säga vad man vill heller utan att man ska få skit för de...

orkar inte berätta vad som hände idag i skolan, men du ska fan inte säga ett skit om mej eller min kille de kan du glömma för man snackar inte massa skit om någon man inte känner och du ska inte heller snacka skit om min kompis och hennes kille heller, jag kan lova att vi kommer få j*vligt bra liv med dom faktiskt, ingen ska säga att vi kommer få ett dåligt liv med dom, INGEN !
och de lönar inte sig att kalla andra horor eller fittor, för om man kallar en för hora då kanske man ska ta reda på de innan man säger de... och jag tänker fan inte acceptera att nån kallar mej hora en gång för den som gör de kommer få en smäll och de kan jag lova.

så nu har jag skrivit av mej om de ialla fall.
fler inlägg kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0