saknar dej sjukt!


saknar erik sjukt mycket :(
jag vet inte hur jag ska klara mej i 3 veckor utan honom. men jag hoppas att de kommer gå bra. man måste hoppas på de bästa lixom. vi kommer inte träffas på 3 veckor för att nu i helgen åker han till england med U18 landslaget och ska spela sen nästa helg åker jag till Österrike och helgen efter de är jag typ på väg hem och sen helgen efter den då kommer vi typ kunna träffas. men egentligen är de inte jätte långt men de känns som om de är jätte långt kvar när man tänker på att de är så många dagar.
men de som är mindre kul är att han är åker imorron... men han sa att han skulle messa mej innan han flyget men tyvärr kommer jag nog inte se de förän jag vaknar för deras plan går jätte tidigt på morgonen...

jag älskar verkligen dej erik, du är de bästa som har hänt mej. de är du som gör min dag.
jag kommer fortfarande ihåg första gången vi träffades och den dagen går inte riktigt att glömma heller. första dagen vi träffades va helt underbar, redan då kände jag att du skulle vara den rätta för mej. de finns så mycket mer jag vill skriva men vet inte bara hur jag ska skriva allt...
jag hoppas verkligen att de blir du och jag för alltid. just nu, om jag skulle förlora dej så skulle jag verkligen förlora allt. och jag hoppas verkligen att du vet hur mycket du betyder för mej.


älskar dej gubben!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0