skolan imorron...


jag vill verkligen inte till skolan längre... de ända man får där nu är massa skit för inget jag har gjort.
de är helt sjukt, min egna mentor sitter och säger till mej att jag inte får nämna pappa eller inte föräldrar i öberhuvudtaget men asso seriöst de finns ingen lag på att man inte får säga de i skolan man ska fan kunna prata om vad som helst i skolan. fyfan hatar skolan och alla lärare där!

aja min helg har varit bra, har bara varit hemma och tagit de lugnt.
i fredags gjorde jag inget alls, i lördags så gick jag och madde upp till ishallen och kollade på när vallentunas 97 skulle spela mot djurgården, och djurgården vann med 5-2 tyvärr, eller jag vet inte vilka jag hejade på men de va ändå tråkigt att vallentuna förlorade. och idag har jag inte heller gjort mycket förutom att jag följde med mamma när hon skulle hämta pappa på arlanda och sen har jag inte gjort så mycket mer.

och förlåt för den dåliga bloggningen men har jag inte orkat att sätta mej vid datan bara för att blogga. men jag hoppas att jag kan bli bättre på de.

men ska kolla klart på Wallander nu och sen blir de att sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0