skolan


sitter just nu i skolan och väntar på att tekniken ska börja.
men min teknik lärare är så snäll så han låter mej blogga innan vi ska börja skriva utvärderingen... *suck*
jag hatar verkligen att skriva utvärderingar de är så sjukt tråkigt. har snart gjort typ hälften av alla.
och sen idag eller imorse så åkte erik till england, han sa att han skulle messa innan flyget men gjorde han NEJ, men jag hoppas att han sen har en bra andledning till varför han inte gjorde de... men saknar honom ändå :(

min lektion börjar typ snart, så nu ska jag sluta skriva och logga ut men jag bloggar mera sen eller asso när jag kommer hem.

en sak till... JAG ÄLSKAR DEJ ALICE, DU ÄR MIN BÄSTAVÄN<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0