skönt att vara hemma

nu är jag och nellie äntligen hemma efter en sjukt seg dag i skolan. nellie följde ju med mej till skolan idag och de va ganska kul att hon va med mej :) haha men de roligaste va att hon fick bitch blick av en person, haha! men annars gick väl skolan bra. JUSTE nu har jag gjort mina gymnasieval eller jag kan fortfarande ändra dom och de tror jag att jag ska göra men jag ska först prata med mamma och pappa och sen blir de nog att ändra något val till någon annan linje men men sånt é livet.
snart ska jag och nellie kolla på film som vanligt tror jag men vet inte vad de blir för någon.
och senare blir de träning :D längtar faktiskt.
bloggar mer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0