Teknik snart

Sitter i skolan...blä! Skriver lite nu för de kommer nog inte bli så mycket bloggande eftersom jag åker till Österrike ikväll. Har precis haft prov matte prov och de gick nog bra :) och snart ska vi ha teknik och där harvi också prov... Jag orkar verkligen inge mer, nu vill jag bara bort här ifrån, ifrån äckel Sverige! De ska bli så sjukt jävla skönt att få komma bort från Sverige för allt är bara skit just nu... :( De hjälper inte heller att jag och erik typ bråkar heller eller vi gjorde igår och de känns inte som om de är löst heller för allt blev bara så fel igår... Men jag tänker inte heller acceptera att du erik skriver till mej "vad? Ska sova.." man skriver fan inte så till sin flickvän när man ber dej smsa innan du går och lägger dej, ärligt vad fan är problemet... säger de bara en gång nu om du skriver så en gång till så är de fan slut, för jag kanske bara ville att du skulle skriva när du skulle sova och så svårt är de inte! Men nu tänker inte jag slösa bort massa energi på de här, jag försökte bara lösa de vi skrev på fb men de blev som de blev nu... jag kanske gjorde fel men du gjorde också fel... men jag hoppas att du förstår hur mycket du egentligen sårade mej när du skickade de... du vet hur mycket jag älskar dej! Nu börjar min teknik snart ock bloggar mer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0