Tråk i bilen

Sitter i bilen och har tråkigt, de finns inte så mycket att göra när man sitter i bilen. Egentligen har jag inget roligt att säga just nu men har så tråkigt så jag kände att jag kunde blogga lite, borde plugga lite men orkar inte rikitgt göra de nu. Vi kommer typ vara nere i Helsingborg vid 20:00 tiden och sen blir de bara att lämna av Nellie och sen måste vi åka vidare till Trelleborg där vår båt går 22:40 mot Tyskland och sen är vi framme i Tyskland vid 06:00 imorron och sen kommer vi vara framme i Österrike runt 4-5 imorron :) de finns nog ingen som fattar hur skönt jag tycker att de ska bli att lämna Sverige och åka till ett av mina favorit länder, de finns inget bättre. Måste ju säga att jag saknar redan några hemma men jag klarar mej ändå. Jag kommer ha så sjukt roligt lov (hoppas jag) och jag hoppas att ni får de bra här hemma. Vi är i Jönköping nu och här finns de ingen snö alls :o Men nu orkar jag inte blogga mera och sen har jag inte så mycket batteri kvar heller men vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0