ännu en till dag hemma


happ så blev de ännu en till dag hemma :(
va hemma igår med, men nu vill jag bara ta och bli frisk så att jag kan gå till skolan igen, okej de är inge kul där men de är inge kul att ligga efter heller.
känner mej fortfarande inte så bra, är fortfarande jätte förkyld och sen rinner de i ögonen hela tiden och jag får ont i huvudet lite då och då, men jag hoppas att de försvinner snart.
och dessutom saknar jag min lisa också, så jag vill till skolan för att träffa henne.


tänk att man kan älska någon så mycke som jag älskar erik, de är sjukt.
och de jobbigaste är att de inte går en ända dag utan att jag tänker på honom och sen är de sjukt att man kan sakna någon så mycket :(
och kul att vi inte kommer kunna träffas på typ 2 veckor...
älskar dej erik sandberg ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0