att jag står ut...



jag skiter i om du läser dehära, om du blir sur så får du bli de...

jag kommer snart inte acceptera ditt sätt längre, börjar bli jävligt trött på de nu.
du hörde inte av dej när du åkte och du har inte hört av dej ännu fast jag vet att du är hemma men ändå man hör fan av sig till sin flickvän innan man åker någonstans ialla fall utomlands när man inte kan få tag i dej och eftersom du inte gjorde de trodde jag att du skulle höra av dej när du kom hem men nej där hade jag fel igen... som vanligt... men de är väl bara att vänta tills du hör av dej för jag tänker inte göra de... och jag hoppas att de blir ändrig på de... och jag kan juh säga att man känner sig ganska bortglöm faktiskt och sen kommer inte jag acceptera att du behandlar mej såhär eller vad man ska säga, för jag mår skit av de.

aja skönt att du hörde av dej till slut ialla fall. men jag fattar inte varför du inte kunde höra av dej när dom kom hem... för de finns ingen andledning till varför du inte gjorde de...

men jag hoppas att förstår hur de känns för mej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0