dålig uppdaterig...


förlåt för den dåliga uppdateringen, senaste inlägget skrev jag för typ 2 dagar sen.
men i fredags kom erik hit typ vid 18:20 sen gick vi och handlade innan vi gick hem och sen fick vi juh såklart laga mat typ när vi kom hem och sen när vi hade ätit klart va klockan typ redan 21:00 men sen gick jag och erik ifrån bordet för eftersom vi hade lagat mat behövde vi inte hjälpa till att plocka av bordet så vi gick in på mitt rum och sen fick jag min julkapp :D jag fick nytt plast och nytt skydd till min iphone. blev skit glad för de va 2 saker jag verkligen behövde :) sen gick vi ut och badade med pappa och sen gick vi in och duschade sen satte vi oss i soffan och kollade på tv och sen blev jag så trött så jag gick och gjorde mej i ordning och sen gick vi och la oss i sängen och kollade på tv och hade mys och sen igår så vaknde vi av att mamma kom in och sa att de va frukost och sen gjorde vi typ inte ett skit igår vi låg i soffan och kollade på tv fast jag råkade somna i eriks knä för jag mådde skit dålig hade världens jobbigaste huvudvärk men sen gick vi och la oss i sängen vid 3 tiden för att vila tills hockeyn började så vi sov typ i 1 timme och sen kollade i på hockeyn och sen åkte erik hem vid 6 eller han skulle till ishallen och kolla på när hans lag skulle spela men samtidigt som jag lämnade erik mötte jag upp amanda för hon sov här från igår till idag och de är samma sak vi har typ inte gjort ett skit idag eller jag har klippt mej men sen har vi typ inte gjort nått och hon åkte hem vid 5. mitt hår blev väldigt kort men allt slitet klipptes bort och de va de jag ville så men de växer snart ut igen :)
och som jag nämnde tidigare att jag mådde skit igår och de gör jag nu med, hade lite feber igår och huvudvärken satt i hela går dagen och idag är jag bara jätte snorig så börjar antagligen bli förskyld och jag har verkligen inte tid med de just nu när skolan har börjat och så.

oj de här inlägget blev ändå ganska långt de va inte tanken att de skulle bli de men men så blir de ibland.
ikväll är de solsidan vid 20:00, LÄNGTAR !!
bloggar nog mer imorron eller nått och får se om de blir någon skola imorron "/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0