dålig uppdatering


förlåt för den dåliga uppdateringen men jag har inte orkat att blogga.

jag har vet inte rikigt vad jag ska skriva men kommer nog snart på något.

skolan idag va ganska chill faktiskt. och efter skolan så kom cissi hem till mej och hon ska sova här också, för torsdagar är lixom min och hennes dag och så kommer de alltid att vara också :)

imorron är de skolan och sen efter skolan tror jag att jag ska åka med cissi in till stan för hon ska fixa en sak och sen blir de att åka till erik och sen blir de nog en helg i mitt andra hem och de ska bli ganska skönt faktiskt att få komma bort hem ifrån ett tag :) och plus att jag saknar erik så sjukt mycke också :( <3
så i helgen kommer uppdatering inte bli så bra men ni vet juh varför, men nu orkar jag inte skriva mera faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0