hemma hos älsklingen



jag känner att de va ett bra tag sen jag bloggade sist. men jag har varit i vemdalen och har haft kul och sen sista veckan där uppe alltså förra veckan så stannade erik kvar med mej, eftersom dom hade hyrt stuga i björnrike och sen tyckte jag att han kunde stannade kvar med mej och de va klart han gjorde de :D
men kan juh berätta lite om mitt lov eller kan bara säga att de har varit underbart, har åk massa skidor, snowboard och skoter. saknar de lite faktiskt men de va ändå skönt att komma hem igen. vi åkte hem igår vid 3 tiden eller nått sånt och sen kom vi hem typ vid 8-9 så vi kom inte hem jätte sent och självklart så följde jag med erik hem och sov här och de blir en natt till här faktiskt, fast han har skola imorron men jag ska vara kvar här hemma i mitt andra hem med hans käre mamma trine :) och vi ska ialla fal till kyrkogården och tända ett ljus för hennes mamma och min underbara farmor :´(  bilder från lovet kommer om ett tag när jag har lust och tid att lägga upp dom.

aja, men just nu ligger jag i soffan och kollar lite på internet medans erik spelar COD, fast jag lovade honom att han skulle han få göra de så jag får skylla mej själv. orkar inte blogga så mycke mer nu, men jag bloggar nog med imorron.
juste de är också första inlägget på nya året 2011 :D

älskar min pojkvän mest av allt ! tänkt att man aldrig kan få nog att vara med den man verkligen älskar, vi har varit med varandra i 1 vecka nu <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0